Usługa "AWS" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Amazon Web Services (AWS) to platforma udostępniająca wielokrotne usługi w chmurze. Ogólne przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu i inne.
Problem z logowaniem do konta AWS?
Upewnij się, że wprowadzasz poprawną nazwę użytkownika i hasło.
Przetestuj połączenie z inną siecią lub za pomocą innego urządzenia.
Sprawdź, czy serwer DNS jest poprawnie skonfigurowany.
Serwis AWS jest niedostępny?
Sprawdź swoje połączenie z Internetem.
Przetestuj inne usługi internetowe, aby wykluczyć ogólne problemy z dostawcą.
Sprawdź status usługi na stronie AWS Status: https://status.aws.amazon.com/
Dostęp do plików w AWS nie jest możliwy?
Upewnij się, że masz odpowiednie uprawnienia do dostępu do folderu.
Sprawdź, czy plik nie jest usunięty lub zablokowany.
Przetestuj inną ścieżkę dostępu do pliku.
Problemy z konfiguracją AWS?
Sprawdź konfiguracje sieci i portów.
Upewnij się, że wszystkie wymagane dodatki są zainstalowane.
Przetestuj ponowne uruchomienie usługi.
Błędy podczas łączenia się z serwerami AWS?
Sprawdź, czy serwery AWS są dostępne.
Upewnij się, że porty są otwarte i nie są blokowane przez sieć firmy.
Sprawdź, czy nie występują problemy z połączeniem sieciowym.