Czy Asana nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo Asana

Asana

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: asana.com

Aktualny status: Działa

Ostatnie zgłoszenie: 20.10.2025 08:56

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Asana" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu. Jeśli występują awarie, najczęściej zgłaszane są z miast: Warsaw. Główne problemy to: Aplikacja nie działa i Strona internetowa się nie otwiera.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Aplikacja nie działa1
  • Strona internetowa się nie otwiera1

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego Asana nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Asana?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Asana?

  • Formularz kontaktowy: https://support.asana.com/hc/requests/new
  • Media społecznościowe: @AsanaSupport na Twitterze

Co się stało z Asana?

Asana to narzędzie do zarządzania projektami, które umożliwia organizowanie zadań, monitorowanie postępu i współpracę w grupach. Ogólne przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS lub problemy u dostawcy internetu.

Problem z logowaniem do konta Asana?

  • Upewnij się, że masz poprawny adres e-mail i hasło.
  • Sprawdź, czy Twoje urządzenie jest podłączone do internetu.
  • Próbuj się zalogować ponownie.

Zdjęcia w Asana się nie ładują?

  • Upewnij się, że zdjęcia są w poprawnym formacie i rozmiarze.
  • Spróbuj przesłać zdjęcie ponownie.
  • Sprawdź połączenie z internetem.

Błąd podczas wprowadzaniu danych?

  • Sprawdź, czy wprowadzone dane są poprawne i pełne.
  • Użyj innego przeglądarki.
  • Spróbuj ponownie za chwilę.

Problemy z synchronizacją danych?

  • Upewnij się, że masz nowszą wersję aplikacji.
  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Przeładowaj stronę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry