Usługa "CapCut" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
CapCut jest narzędziem do montażu wideo, które umożliwia szybkie i intuicyjne tworzenie filmów. W przypadku problemów z działaniem usługi, należy wziąć pod uwagę kilka przyczyn, takich jak prace techniczne, ataki DDoS lub problemy u dostawcy internetu.
Problem z logowaniem do konta CapCut?
Upewnij się, że wprowadzono poprawną nazwę użytkownika i hasło.
Sprawdź połączenie z internetem.
Opróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
Zdjęcia w CapCut się nie ładują?
Upewnij się, że pliki są w obsługiwanych formatach.
Spróbuj pobrać pliki ponownie.
Sprawdź połączenie z internetem.
Błąd podczas montażu?
Upewnij się, że wszystkie elementy montażu są poprawnie dodane.
Spróbuj wyeksportować i zaimportować projekt.
Zaktualizuj aplikację CapCut.
Problemy z wyświetlaniem interfejsu użytkownika?
Sprawdź, czy przeglądarka jest aktualna.
Wyczyść cache przeglądarki.
Spróbuj uzyskać dostęp do usługi za pomocą innej przeglądarki.