Strona lub aplikacja Cisco Webex nie działa dzisiaj, 28 września 2025

Zgłoś awarię, niedostępność i błędy w działaniu Cisco Webex!

Cisco Webex

Status działania, problemy i opinie

Adres do monitorowania: http://webex.com

Aktualny status: Działa stabilnie

0Zgłoszeń w ciągu 24h
0Potwierdzeń działania w 24h

Mapa awarii (24h)

Zgłoszenia z dnia

Rodzaje problemów (24h)

Czas odpowiedzi z dnia

Historia dostępności z dnia

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne użytkowników (24h)

Udostępnij status

Subskrybuj nasz kanał na Telegramie!

Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia o awariach i przywróceniu działania.

Przejdź do Telegramu

Usługa "Cisco Webex" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.

Zgłoś problem

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Cisco Webex?

  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.cisco.com/cisco/webex/support
  • Media społecznościowe: https://www.cisco.com/cisco/webex/community

Co się stało z Cisco Webex?

Cisco Webex to narzędzie do współpracy wirtualnej zapewniające funkcje telekonferencji, współpracy w czasie rzeczywistym i inne narzędzia do współpracy. Przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu lub inne problemy infrastrukturalne.

Problem z logowaniem do konta Cisco Webex?

  • Upewnij się, że wprowadzono poprawny adres e-mail i hasło.
  • Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
  • Sprawdź, czy serwis nie jest w trakcie prac konserwacyjnych.

Zdjęcia w Cisco Webex się nie ładują?

  • Upewnij się, że witryna internetowa lub aplikacja mają włączony dostęp do sieci.
  • Sprawdź połączenie z Internetem.
  • Spróbuj odświeżyć stronę lub aplikację.
  • Sprawdź, czy serwer nie ma błędów lub nie jest przecięty.

Złączenie się ze spotkaniem jest utrudnione?

  • Upewnij się, że masz odpowiednie uprawnienia do wejścia na spotkanie.
  • Sprawdź, czy sieć nie jest przeszyta przez problem infrastrukturalny.
  • Spróbuj ponownie załączyć się do spotkania.

Wiadomości nie są wysyłane w czasie rzeczywistym?

  • Upewnij się, że masz aktywny kanał wysyłania w czasie rzeczywistym.
  • Sprawdź, czy serwer nie ma błędów lub nie jest przecięty.
  • Spróbuj odświeżyć witrynę internetową lub aplikację.

Zdarzenia w spotkaniach nie są widoczne?

  • Upewnij się, że masz odpowiednie uprawnienia do wyświetlania zdarzeń.
  • Sprawdź, czy witryna internetowa lub aplikacja mają włączony dostęp do sieci.
  • Spróbuj odświeżyć stronę lub aplikację.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry