Czy Citi nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Citi

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: citibank.pl

Aktualny status: Działa

Ostatnie zgłoszenie: 07.11.2025 15:40

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Citi" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu. Jeśli występują awarie, najczęściej zgłaszane są z miast: Warsaw. Główne problemy to: Aplikacja nie działa.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Aplikacja nie działa1

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Zgłoś problem

Dlaczego Citi nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Citi?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Citi?

  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.citi.com/contact
  • Media społecznościowe: @CitiSupport

Co się stało z Citi?

Citi to usługa finansowa zapewniająca różne narzędzia i wsparcie klientom. Przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawców internetu i inne.

Problem z logowaniem do konta Citi?

  • Upewnij się, że wprowadzono poprawny login i hasło.
  • Spróbuj wyczyszczenia pamięci podręcznej w przeglądarce.
  • Uzyskaj nowe poświadczenia, jeśli logowanie nadal nie działa.

Zdjęcia w Citi się nie ładują?

  • Sprawdź połączenie internetowe.
  • Przeglądać stronę w innym przeglądarce.
  • Sprawdź, czy nie są zakazywanym plików obrazów przez przeglądarkę lub sieć.

Blokada aplikacji Citi przez przeglądarkę?

  • Sprawdź, czy aplikacja nie jest wspomniana w sekcji blokad przeglądarki.
  • Odśwież ustawienia zabezpieczeń przeglądarki.
  • Spróbuj włączenia trybu prywatnego lub innej przeglądarki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry