Usługa "Cyfrowy Polsat" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.
Dostawcy (ogółem)
Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.
Cyfrowy Polsat to usługa telewizyjna oferująca zawartość multimedialną. W przypadku awarii może to być spowodowane pracami technicznymi, atakami DDoS, problemami u dostawcy internetu lub innymi technicznymi problemami.
Problem z logowaniem do konta Cyfrowy Polsat?
Upewnij się, że wprowadzono poprawny login i hasło.
Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
Sprawdź, czy nie występują problemy z połączeniem do sieci.
Zdjęcia w Cyfrowy Polsat się nie ładują?
Sprawdź, czy Twoje połączenie do internetu jest stabilne.
Przeprowadź oczyszczenie cache i cookies w przeglądarce.
Spróbuj odświeżyć stronę.
Strata sygnału telewizyjnego?
Sprawdź, czy wszystkie połączenia w telewizorze są właściwie nawiązane.
Upewnij się, że antena lub łącze jest właściwie ustawione.
Sprawdź, czy nie występują problemy z anteną lub łączem.
Co robić, jeśli nie można się zalogować na konto w aplikacji?
Upewnij się, że wprowadzono poprawny login i hasło.
Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie w aplikacji.
Sprawdź, czy w aplikacji nie występują aktualizacje, które należy zainstalować.