Czy Datadog nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Datadog

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: datadoghq.com

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Datadog" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego Datadog nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Datadog?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Datadog?

  • Formularz kontaktowy na stronie: https://www.datadoghq.com/support
  • Media społecznościowe: @DatadogSupport

Co się stało z Datadog?

Datadog to narzędzie do monitorowania wydajności i stanu aplikacji. W przypadku problemów może się stać wiele rzeczy, np. prace techniczne, ataki DDoS lub problemy u dostawcy internetu.

Problem z logowaniem do konta Datadog?

  • Upewnij się, że wprowadzasz poprawną nazwę użytkownika i hasło.
  • Spróbuj wyczyszczenia pamięci podręcznej w przeglądarce.
  • Zresetuj hasło, jeśli zapomniałeś je lub zmieniono je przez innego użytkownika.

Dane wykresów w Datadog są puste?

  • Upewnij się, że aplikacja jest poprawnie skonfigurowana.
  • Sprawdź połączenie z serwerami Datadog.
  • Sprawdź, czy źródła danych są aktywne i prawidłowo skonfigurowane.

Monitorowanie nie działa?

  • Upewnij się, że masz odpowiednie uprawnienia do monitorowania.
  • Sprawdź, czy serwery są odpowiednio skonfigurowane.
  • Sprawdź połączenie z siecią.

Bledy w dzienniku systemowym Datadog?

  • Sprawdź dziennik systemowy na obserwowanym serwerze.
  • Sprawdź ustawienia diagnostyki na serwerze.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną, jeśli nie możesz rozwiązać problemu.

Używane narzędzie zostało zastąpione przez inne w usłudze Datadog?

  • Przejrzyj aktualizacje i zmiany w usłudze Datadog.
  • Skorzystaj z dokumentacji i samouczków dostępnych na stronie Datadog.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną, jeśli masz konkretne pytania lub problemy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry