Usługa "IBM Cloud" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.
Dostawcy (ogółem)
Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.
IBM Cloud to usługa zapewniająca infrastrukturę i narzędzia do współpracy w chmurze. Możliwe przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu i inne.
Nie można się zalogować do konta IBM Cloud?
Upewdź się, że wprowadzono poprawne poświadczenia.
Sprawdź, czy nie wystąpił problem z serwerem lub siecią.
Spróbuj ponownie za później, jeśli występują problemy techniczne.
Dane serwera IBM Cloud są niewidoczne?
Zaloguj się ponownie do konta.
Sprawdź połączenie z internetem.
Przetestuj inne przeglądarki.
Problemy z dostępem do usług w chmurze?
Upewdź się, że masz aktywną subskrypcję i poprawnie skonfigurowaną sieć.