Usługa "IBM Cloud" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Zgłoś problem
Jak skontaktować się z pomocą techniczną IBM Cloud?
IBM Cloud to usługa zapewniająca infrastrukturę i narzędzia do współpracy w chmurze. Możliwe przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu i inne.
Nie można się zalogować do konta IBM Cloud?
Upewdź się, że wprowadzono poprawne poświadczenia.
Sprawdź, czy nie wystąpił problem z serwerem lub siecią.
Spróbuj ponownie za później, jeśli występują problemy techniczne.
Dane serwera IBM Cloud są niewidoczne?
Zaloguj się ponownie do konta.
Sprawdź połączenie z internetem.
Przetestuj inne przeglądarki.
Problemy z dostępem do usług w chmurze?
Upewdź się, że masz aktywną subskrypcję i poprawnie skonfigurowaną sieć.