Czy IBM Cloud nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

IBM Cloud

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: ibm.com

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "IBM Cloud" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego IBM Cloud nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z IBM Cloud?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną IBM Cloud?

  • Formularz kontaktowy: https://www.ibm.com/support/contactus
  • Media społecznościowe: https://www.ibm.com/social

Co się stało z IBM Cloud?

IBM Cloud to usługa zapewniająca infrastrukturę i narzędzia do współpracy w chmurze. Możliwe przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu i inne.

Nie można się zalogować do konta IBM Cloud?

  • Upewdź się, że wprowadzono poprawne poświadczenia.
  • Sprawdź, czy nie wystąpił problem z serwerem lub siecią.
  • Spróbuj ponownie za później, jeśli występują problemy techniczne.

Dane serwera IBM Cloud są niewidoczne?

  • Zaloguj się ponownie do konta.
  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Przetestuj inne przeglądarki.

Problemy z dostępem do usług w chmurze?

  • Upewdź się, że masz aktywną subskrypcję i poprawnie skonfigurowaną sieć.
  • Sprawdź status usług na stronie IBM Cloud.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry