Usługa "iCloud" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Media społecznościowe: https://twitter.com/AppleSupport
Co się stało z iCloud?
iCloud to usługa online zapewniająca synchronizację danych między urządzeniami. Ogólne przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu i inne.
Problem z logowaniem do konta iCloud?
Upewnij się, że masz poprawny adres e-mail i hasło.
Spróbuj odświeżyć stronę.
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Zdjęcia w iCloud się nie ładują?
Sprawdź połączenie z internetem.
Przeladuj aplikację.
Spróbuj odzyskać lub ponownie dodać zdjęcia.
Przyciski w aplikacji iCloud nie działają?
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Wyloguj się i zaloguj się ponownie.
Przeladuj aplikację.
Dane w iCloud nie synchronizują się?
Upewnij się, że wszystkie urządzenia są zalogowane do tego samego konta iCloud.