Strona lub aplikacja iMessage nie działa dzisiaj, 28 września 2025

Zgłoś awarię, niedostępność i błędy w działaniu iMessage!

iMessage

Status działania, problemy i opinie

Adres do monitorowania: http://apple.com

Aktualny status: Działa stabilnie

0Zgłoszeń w ciągu 24h
0Potwierdzeń działania w 24h

Mapa awarii (24h)

Zgłoszenia z dnia

Rodzaje problemów (24h)

Czas odpowiedzi z dnia

Historia dostępności z dnia

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne użytkowników (24h)

Sprawdź status iMessage w innych krajach

Udostępnij status

Subskrybuj nasz kanał na Telegramie!

Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia o awariach i przywróceniu działania.

Przejdź do Telegramu

Usługa "iMessage" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.

Zgłoś problem

Jak skontaktować się z pomocą techniczną iMessage?

  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.apple.com/support/
  • Media społecznościowe: @AppleSupport

Co się stało z iMessage?

iMessage jest usługą komunikacji dla użytkowników systemu iOS i macOS. Może się zdarzyć, że nie działa z różnych powodów, takich jak prace techniczne, ataki DDoS lub problemy u dostawcy internetu.

Strona nie odpowiada?

  • Sprawdź swoje połączenie internetowe.
  • Zresetuj parametry sieci na urządzeniu.
  • Przeglądaj stronę w trybie lancuchu lub na innym urządzeniu.

Wiadomości nie są wysyłane?

  • Upewnij się, że masz wystarczającą przestrzeń na dysku.
  • Sprawdź, czy serwery Apple są działające.
  • Wyłącz i ponownie włącz funkcję iMessage.

Wiadomości są oznaczane jako przeczytane, ale nie są widoczne?

  • Sprawdź, czy masz włączoną opcję wbudowanego czytnika wiadomości.
  • Sprawdź, czy nie osiągnął limit wiadomości w oknie.
  • Przeglądaj wiadomości w innym zakresie.

Zdjęcia nie ładują się?

  • Sprawdź połączenie internetowe.
  • Przeglądaj wiadomości za pomocą innego typu połączenia (np. LTE).
  • Spróbuj wysłać zdjęcie za pomocą innego programu (np. E-mail).

Obserwujesz problemy z czasem odczytania wiadomości?

  • Sprawdź, czy masz włączoną funkcję automatycznego aktualizowania czasu.
  • Sprawdź, czy nie masz włączonego trybu „Cisza” lub „Nieprzerywany”.
  • Wyłącz i ponownie włącz funkcję iMessage.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry