Usługa "iMessage" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.
Dostawcy (ogółem)
Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.
Dlaczego iMessage nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z iMessage?
Jak skontaktować się z pomocą techniczną iMessage?
Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.apple.com/support/
Media społecznościowe: @AppleSupport
Co się stało z iMessage?
iMessage jest usługą komunikacji dla użytkowników systemu iOS i macOS. Może się zdarzyć, że nie działa z różnych powodów, takich jak prace techniczne, ataki DDoS lub problemy u dostawcy internetu.
Strona nie odpowiada?
Sprawdź swoje połączenie internetowe.
Zresetuj parametry sieci na urządzeniu.
Przeglądaj stronę w trybie lancuchu lub na innym urządzeniu.
Wiadomości nie są wysyłane?
Upewnij się, że masz wystarczającą przestrzeń na dysku.
Sprawdź, czy serwery Apple są działające.
Wyłącz i ponownie włącz funkcję iMessage.
Wiadomości są oznaczane jako przeczytane, ale nie są widoczne?
Sprawdź, czy masz włączoną opcję wbudowanego czytnika wiadomości.
Sprawdź, czy nie osiągnął limit wiadomości w oknie.
Przeglądaj wiadomości w innym zakresie.
Zdjęcia nie ładują się?
Sprawdź połączenie internetowe.
Przeglądaj wiadomości za pomocą innego typu połączenia (np. LTE).
Spróbuj wysłać zdjęcie za pomocą innego programu (np. E-mail).
Obserwujesz problemy z czasem odczytania wiadomości?
Sprawdź, czy masz włączoną funkcję automatycznego aktualizowania czasu.
Sprawdź, czy nie masz włączonego trybu „Cisza” lub „Nieprzerywany”.