Czy InPost nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo InPost

InPost

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: inpost.pl

Aktualny status: Działa

Ostatnie zgłoszenie: 05.11.2025 16:48

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "InPost" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu. Jeśli występują awarie, najczęściej zgłaszane są z miast: Żarki. Główne problemy to: Aplikacja nie działa i Strona internetowa się nie otwiera.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Aplikacja nie działa1
  • Strona internetowa się nie otwiera1
  • Przy próbie pobrania danych z allegro wyświetla się problem1

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Zgłoś problem

Dlaczego InPost nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z InPost?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną InPost?

  • Formularz kontaktowy na stronie https://www.inpost.pl/kontakt
  • Media społecznościowe: @InPostCS

Co się stało z InPost?

InPost to usługa dostawy listów i pakietów. Może wystąpić awaria lub problem z dostępem do usługi ze względu na różne przyczyny.

  • Prace techniczne
  • Ataki DDoS
  • Problemy u dostawcy internetu

Problem z logowaniem do konta InPost?

  • Upewnij się, że wprowadzono poprawny numer telefonu lub adres e-mail.
  • Spróbuj odświeżyć stronę.
  • Sprawdź wiadomości w spamie.

Zdjęcia w InPost się nie ładują?

  • Sprawdź połączenie internetowe.
  • Przeładowaj stronę.
  • Spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować aplikację.

Nie można wysłać listy?

  • Upewnij się, że do listy dodano odbiorcę.
  • Sprawdź stan konta i limit wysyłek.
  • Spróbuj wysłać listę przez inną metodę.

Wiadomości InPost nie są odebrane przez odbiorcę?

  • Sprawdź, czy odbiorca ma aktywny konto InPost.
  • Sprawdź, czy odbiorca nie ma włączonego filtrowania wiadomości.
  • Skontaktuj się z odbiorcą bezpośrednio.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry