Czy Instagram nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo Instagram

Instagram

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: instagram.com

Aktualny status: Działa

Ostatnie zgłoszenie: 29.10.2025 14:18

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Instagram" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu. Jeśli występują awarie, najczęściej zgłaszane są z miast: Turin. Główne problemy to: Aplikacja nie działa.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Aplikacja nie działa1

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Zgłoś problem

Dlaczego Instagram nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Instagram?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Instagram?

  • Formularz kontaktowy: https://help.instagram.com/contact/
  • Media społecznościowe: @instagram_support

Co się stało z Instagram?

Instagram jest serwisem społecznościowym, który umożliwia użytkownikom udostępnianie zdjęć i filmów. Ogólne przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.

Problem z logowaniem do konta Instagram?

  • Upewnij się, że masz poprawny adres e-mail lub numer telefonu skojarzony z twoim kontem.
  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Przeprób logowanie na innej przeglądarce lub urządzeniu.

Zdjęcia w Instagram się nie ładują?

  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Przekazać zdjęcia ponownie lub spróbować na innym urządzeniu.
  • Oczysć cache przeglądarki.

Problemy z synchronizacją danych?

  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Zaloguj się ponownie do swojego konta.
  • Oczysć cache aplikacji.

Blad podczas dodawania komentarzy?

  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Przekonaj się, że nie przekraczasz limitu liczby komentarzy.
  • Spróbuj odświeżyć stronę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry