Strona lub aplikacja Lotto nie działa dzisiaj, 28 września 2025

Zgłoś awarię, niedostępność i błędy w działaniu Lotto!

Strona główna » Loterie » Lotto

Lotto

Status działania, problemy i opinie

Adres do monitorowania: http://lotto.pl

Aktualny status: Działa stabilnie

Ostatnie zgłoszenie: 27.09.2025 16:21:40

3Zgłoszeń w ciągu 24h
0Potwierdzeń działania w 24h

Mapa awarii (24h)

Geografia zgłoszeń (24h)

Zgłoszenia z dnia

Rodzaje problemów (24h)

  • strona internetowa się nie otwiera 2
  • aplikacja nie działa 1
  • od paru dni nie mogę wejść na swoje konto 1
  • po resecie androida brak możliwości dodawania nowego urządzenia 1

Czas odpowiedzi z dnia

Historia dostępności z dnia

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne użytkowników (24h)

Udostępnij status

Subskrybuj nasz kanał na Telegramie!

Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia o awariach i przywróceniu działania.

Przejdź do Telegramu

Usługa "Lotto" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu. Jeśli występują awarie, najczęściej skarżą się na nie użytkownicy z miast: gdansk, tomaszów lubelski. Główne problemy to: strona internetowa się nie otwiera i aplikacja nie działa.

Zgłoś problem

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Lotto?

  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.lotto.com/contact
  • Media społecznościowe: @lotto_support

Co się stało z Lotto?

Lotto to usługa losowa, która może mieć problemy ze wsparciem technicznym lub zawieszenia ze względu na prace techniczne, ataki DDoS lub problemy u dostawcy internetu.

Problem z logowaniem do konta Lotto?

  • Upewnij się, że wprowadzasz poprawny adres e-mail i hasło.
  • Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną.

Zdjęcia w Lotto się nie ładują?

  • Przeladuj stronę.
  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Spróbuj użyć innej przeglądarki.

Nie można dokonać transakcji?

  • Upewnij się, że masz odpowiednie środki finansowe na koncie.
  • Sprawdź, czy nie wystąpił błąd podczas wpisywania danych karty.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną.

Serwis wolny jest dostępny, ale nie działa?

  • Sprawdź, czy nie wystąpił błąd na serwerze.
  • Przeładuj stronę.
  • Spróbuj odwiedzić inną lokalizację serwisu.

Błąd 404 – Strona nie istnieje?

  • Upewnij się, że wpisałeś poprawną adres URL.
  • Przeładuj stronę.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry