Czy Microsoft 365 nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Microsoft 365

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: microsoft.com

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Microsoft 365" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Zgłoś problem

Dlaczego Microsoft 365 nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Microsoft 365?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Microsoft 365?

  • Formularz kontaktowy: https://support.microsoft.com/contact
  • Centrum pomocy: https://support.microsoft.com
  • Media społecznościowe: https://twitter.com/MicrosoftSupport

Co się stało z Microsoft 365?

Microsoft 365 to usługa zapewniająca dostęp do aplikacji i narzędzi w chmurze. Możliwe przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu i inne.

Problem z logowaniem do konta Microsoft 365?

  • Upewnij się, że wprowadzono poprawne nazwę użytkownika i hasło.
  • Spróbuj wyczyszczenia pamięci podręcznej przeglądarki.
  • Sprawdź, czy serwer DNS jest poprawnie skonfigurowany.

Zdjęcia w Microsoft 365 się nie ładują?

  • Upewnij się, że masz stabilne połączenie z internetem.
  • Spróbuj odświeżyć stronę internetową.
  • Sprawdź, czy nie występują problemy z serwerem Microsoft 365.

Błędy podczas synchronizacji kontaktów?

  • Sprawdź, czy włączona jest synchronizacja kontaktów.
  • Upewnij się, że serwer Outlook Exchange jest dostępny.
  • Spróbuj wyczyszczenia plików pamięci podręcznej.

Brak dostępu do współpracy w realnym czasie?

  • Upewnij się, że użytkownicy mają aktywne licencje Microsoft 365.
  • Sprawdź, czy serwer jest odpowiednio skonfigurowany do obsługi współpracy.
  • Spróbuj odświeżyć stronę internetową.

Nie można wysłać wiadomości e-mail?

  • Sprawdź, czy włączona jest opcja wysyłania e-mail.
  • Upewnij się, że serwer SMTP jest dostępny.
  • Spróbuj zmiany portu SMTP na inny.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry