Usługa "moBiLET" działa ze stabilnością 99.10%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 29 dni, 17 godz., 32 min, czyli 99.10% czasu. Jeśli występują awarie, najczęściej zgłaszane są z miast: Poznan, Katowice, Warsaw. Główne problemy to: Aplikacja nie działa i Mimo dostępu do internetu pokazuje brak połączenia.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Historia awarii
Awaria03.11.2025 13:41 - 03.11.2025 18:16
Czas trwania: 5 godzin
Awaria30.10.2025 06:31 - 30.10.2025 07:28
Czas trwania: 57 minut
Awaria25.10.2025 16:10 - 25.10.2025 17:06
Czas trwania: 56 minut
Awaria01.10.2025 03:05 - 01.10.2025 09:43
Czas trwania: 7 godzin
Awaria30.09.2025 20:31 - 30.09.2025 23:38
Czas trwania: 3 godziny
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Aplikacja nie działa179
Mimo dostępu do internetu pokazuje brak połączenia53
Strona internetowa się nie otwiera11
Brak adresów parkingów m.in. przy Lidlach.1
Nie wchodzą wszystkie płatne parkingi np,Lidl Bandurskiego w Szczecinie1
Dlaczego moBiLET nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z moBiLET?
Jak skontaktować się z pomocą techniczną moBiLET?
Formularz kontaktowy na stronie: https://support.mobilet.com
Media społecznościowe: @mobilet_support
Co się stało z moBiLET?
moBiLET to usługa mobilna zaprojektowana do zapewnienia bezproblemowego korzystania z internetu. Może się zdarzyć, że usługa jest niedostępna ze względów technicznych lub ze względu na problemy w sieci.
Prace techniczne
Ataki DDoS
Problemy u dostawcy internetu
Problem z logowaniem do konta moBiLET?
Upewnij się, że masz poprawny adres e-mail i hasło.
Spróbuj wyczyszczenia pamięci podręcznej w przeglądarce.
Skontaktuj się z pomocą techniczną.
Zdjęcia w moBiLET się nie ładują?
Sprawdź połączenie internetowe.
Odwiedź stronę ponownie.
Sprawdź, czy problem nie jest ze strony internetowej, a nie z moBiLET.