Usługa "MoneyGram" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.
Dostawcy (ogółem)
Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.
Dlaczego MoneyGram nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z MoneyGram?
Jak skontaktować się z pomocą techniczną MoneyGram?
Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej https://www.moneygram.com/support
Co się stało z MoneyGram?
MoneyGram to usługa płatnicza pozwalająca na przesyłanie pieniędzy w internecie. Przyczyny awarii mogą być różne, w tym prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.
Problem z logowaniem do konta MoneyGram?
Upewnij się, że wprowadzasz poprawną nazwę użytkownika i hasło.
Spróbuj wyczyścić pliki cookie w przeglądarce.
Spróbuj się zalogować z innej przeglądarki.
Blokada IP przez systemy ochrony przed atakami?
Spróbuj się połączyć za pomocą innej sieci internetowej.
Skontaktuj się z pomocą techniczną.
Sprawdź, czy nie jestesz blokowany przez serwery MoneyGram.
Przesyłanie pieniędzy nie powiodło się?
Upewnij się, że podano poprawne dane wysyłającego i получаteła.
Sprawdź, czy na koncie wystarczająca kwota.
Skontaktuj się z pomocą techniczną.
Płatnicy nie są wyświetlani?
Sprawdź swoje połączenie internetowe.
Oczysć przeglądarkę i spróbuj ponownie.
Skontaktuj się z pomocą techniczną.
Błędy przelewu?
Upewnij się, że wprowadzono poprawną informację o odbiorcy.
Sprawdź, czy przelew nie przekroczył limitów czasowych lub kwotowych.