Usługa "Nintendo eShop" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Zgłoś problem
Jak skontaktować się z pomocą techniczną Nintendo eShop?
Nintendo eShop jest platformą do zakup online gier i dodatków dla systemów Nintendo. W przypadku problemów może się tak stać ze względu na prace techniczne, ataki DDoS lub problemy u dostawcy internetu.
Problem z logowaniem do konta Nintendo eShop?
Upewnij się, że wprowadzono poprawną nazwę użytkownika i hasło.
Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
Sprawdź połączenie z internetem.
Zdjęcia w Nintendo eShop się nie ładują?
Spróbuj odświeżyć stronę.
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Spróbuj przeglądać stronę w innym przeglądarce.
Co robić, gdy Nintendo eShop się nie odzywa?
Sprawdź, czy serwis nie jest przeczyszczony.
Spróbuj odwiedzić inną stronę, aby upewnić się, że problem nie jest ze strony sieciowej.
Spróbuj ponownie uruchomić router.
Błędy podczas zakupu w Nintendo eShop?
Upewnij się, że w profilu wystarczająca ilość środków płatniczych.