Usługa "PlayStation Network" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.
Dostawcy (ogółem)
Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.
Media społecznościowe: https://www.twitter.com/PlayStationSupport
Co się stało z PlayStation Network?
PlayStation Network to usługa zapewniająca dostęp do gier online i innych funkcji na platformie PlayStation. Ogólne przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.
Problem z logowaniem do konta PlayStation Network?
Upewnij się, że wprowadzasz poprawne dane logowania.
Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w przeglądarce.
Sprawdź, czy serwer PlayStation Network nie jest przechodził w pracach planowych.
Zdjęcia w PlayStation Network się nie ładują?
Spróbuj odświeżyć stronę internetową.
Upewnij się, że Twoje połączenie z internetem jest stabilne.
Sprawdź, czy nie występują problemy z serwerami PlayStation Network.
Gry nie są dostępne w PlayStation Network?
Sprawdź, czy Twoja subskrypcja jest aktywna.
Upewnij się, że masz odpowiednią licencję na grę.
Spróbuj wyłączyć i ponownie włączyć konsolę.
Problemy z synchronizacją danych w PlayStation Network?
Sprawdź połączenie z internetem.
Wyloguj się i ponownie zaloguj do konta.
Spróbuj wyłączyć i ponownie włączyć konsolę.
Błędy podczas transakcji w PlayStation Network?
Upewnij się, że masz odpowiednie środki płatnicze.
Sprawdź, czy nie występują problemy z serwerami PlayStation Network.
Skontaktuj się z pomocą techniczną, jeśli problem się nie rozwiąże.