Usługa "Pokémon Go" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Zgłoś problem
Jak skontaktować się z pomocą techniczną Pokémon Go?
Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.pokemongo.com/help
Media społecznościowe: @PokemonGoSupport
Co się stało z Pokémon Go?
Pokémon Go to popularna gra mobilna, w której gracze mogą złapać i przypadkowo spotkać pokémonów w rzeczywistym świecie. Usługa może być niedostępna ze względu na prace techniczne, ataki DDoS lub problemy u dostawcy internetu.
Problem z logowaniem do konta Pokémon Go?
Upewnij się, że masz aktywne i poprawne konto.
Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
Sprawdź połączenie z internetem.
Zdjęcia w Pokémon Go się nie ładują?
Sprawdź połączenie z internetem.
Przeprowadź czyszczenie cache aplikacji.
Spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować aplikację.