Czy Ring nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo Ring

Ring

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: ring.com

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Ring" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego Ring nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Ring?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Ring?

  • Telefon: nie udostępniony bezpośrednio, głównym kanałem kontaktu jest formularz na stronie oficjalnej.
  • E-mail: nie udostępniony bezpośrednio.
  • Formularz kontaktowy: na stronie oficjalnej.
  • Media społecznościowe: nie udostępnione bezpośrednio.
  • Link do strony wsparcia: https://www.ring.com/support

Co się stało z Ring?

Ring jest usługą dostarczającą rozwiązań zabezpieczających dom i otoczenie. Wszystkie usługi mogą sporadycznie mieć problemy ze względu na pracę techniczną, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.

Problem z logowaniem do konta Ring?

  • Upewnij się, że wprowadzono prawidłowe hasło.
  • Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
  • Sprawdź połączenie z internetem.

Zdjęcia w Ring się nie ładują?

  • Spróbuj odświeżyć stronę.
  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Upewnij się, że serwer Ring nie jest w awarii.

Problemy z synchronizacją między urządzeniami?

  • Upewnij się, że wszystkie urządzenia są połączone z tym samym kontem Ring.
  • Sprawdź połączenie sieciowe na wszystkich urządzeniach.
  • Wyloguj się i zaloguj się ponownie na wszystkich urządzeniach.

Problem ze zmianą ustawień alarmu?

  • Upewnij się, że masz odpowiednie uprawnienia w Twojej konto.
  • Sprawdź, czy ustawienia alarmu nie zostały prze pisane przez inne urządzenie.
  • Spróbuj wyłączyć i włączyć ponownie funkcję alarmu.

Nie można skontaktować się z pomocą techniczną?

  • Upewnij się, że wypełniłeś wszystkie pola w formularzu kontaktowym.
  • Sprawdź swoją skrzynkę pocztową na przedmiot od strony wsparcia.
  • Spróbuj skontaktować się przez inne środki komunikacji (np. media społecznościowe).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry