Czy Signal nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo Signal

Signal

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: signal.org

Aktualny status: Działa

Ostatnie zgłoszenie: 20.10.2025 08:33

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Signal" działa ze stabilnością 99.84%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 29 dni, 22 godz., 49 min, czyli 99.84% czasu. Jeśli występują awarie, najczęściej zgłaszane są z miast: Krakow, Warsaw, Poznan. Główne problemy to: Aplikacja nie działa i Strona internetowa się nie otwiera.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Historia awarii

Awaria20.10.2025 08:23 - 20.10.2025 09:34
Czas trwania: 1 godzinę

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Aplikacja nie działa4
  • Strona internetowa się nie otwiera1

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego Signal nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Signal?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Signal?

  • Oficjalna strona wsparcia: https://support.signal.com

Co się stało z Signal?

Signal jest aplikacją służącą do komunikowania się bez przechodzenia przez serwery trzecich stron. Może się zdarzyć, że awarie są spowodowane pracami technicznymi, atakami DDoS lub problemami u dostawców internetu.

Problem z logowaniem do konta Signal?

  • Upewnij się, że masz poprawny numer telefonu skojarzony z kontem.
  • Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
  • Sprawdź swoje połączenie z internetem.

Zdjęcia w Signal się nie ładują?

  • Sprawdź swoje połączenie z internetem.
  • Zrestartuj aplikację Signal.
  • Sprawdź, czy nie są włączone żadne dodatkowe filtry lub blokadory na poziomie urządzenia lub aplikacji.

Wiadomości nie są odbiorczo dostępne?

  • Sprawdź swoje połączenie z internetem.
  • Upewnij się, że nie są włączone żadne dodatkowe filtry na poziomie urządzenia lub aplikacji.
  • Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.

Nie można otrzymać wiadomości?

  • Upewnij się, że nie są włączone żadne dodatkowe filtry na poziomie urządzenia lub aplikacji.
  • Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
  • Sprawdź swoje połączenie z internetem.

Problem z synchronizacją danych?

  • Sprawdź swoje połączenie z internetem.
  • Zrestartuj aplikację Signal.
  • Sprawdź, czy nie występują problemy z serwerami Signal.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry