Usługa "Signal" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Signal jest aplikacją służącą do komunikowania się bez przechodzenia przez serwery trzecich stron. Może się zdarzyć, że awarie są spowodowane pracami technicznymi, atakami DDoS lub problemami u dostawców internetu.
Problem z logowaniem do konta Signal?
Upewnij się, że masz poprawny numer telefonu skojarzony z kontem.
Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Zdjęcia w Signal się nie ładują?
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Zrestartuj aplikację Signal.
Sprawdź, czy nie są włączone żadne dodatkowe filtry lub blokadory na poziomie urządzenia lub aplikacji.
Wiadomości nie są odbiorczo dostępne?
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Upewnij się, że nie są włączone żadne dodatkowe filtry na poziomie urządzenia lub aplikacji.
Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
Nie można otrzymać wiadomości?
Upewnij się, że nie są włączone żadne dodatkowe filtry na poziomie urządzenia lub aplikacji.
Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Problem z synchronizacją danych?
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Zrestartuj aplikację Signal.
Sprawdź, czy nie występują problemy z serwerami Signal.