Strona lub aplikacja Sonos nie działa dzisiaj, 28 września 2025

Zgłoś awarię, niedostępność i błędy w działaniu Sonos!

Sonos

Status działania, problemy i opinie

Adres do monitorowania: http://sonos.com

Aktualny status: Działa stabilnie

0Zgłoszeń w ciągu 24h
0Potwierdzeń działania w 24h

Mapa awarii (24h)

Zgłoszenia z dnia

Rodzaje problemów (24h)

Czas odpowiedzi z dnia

Historia dostępności z dnia

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne użytkowników (24h)

Sprawdź status Sonos w innych krajach

Udostępnij status

Subskrybuj nasz kanał na Telegramie!

Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia o awariach i przywróceniu działania.

Przejdź do Telegramu

Usługa "Sonos" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.

Zgłoś problem

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Sonos?

  • Formularz kontaktowy na stronie https://support.sonos.com
  • Media społecznościowe: @SonosSupport

Co się stało z Sonos?

Sonos to system domowy, który zapewnia synchronizację dźwięku między różnymi urządzeniami. Ogólne przyczyny awarii mogą obejmować problemy z połączeniem internetowym, prace techniczne lub ataki DDoS.

Problem z podłączeniem do sieci?

  • Sprawdź połączenie internetowe.
  • Przegraj urządzenie i ponownie je podłącz.
  • Spróbuj połączyć się z inną siecią.

Problem z synchronizacją między urządzeniami?

  • Upewnij się, że wszystkie urządzenia mają aktualizowane oprogramowanie.
  • Sprawdź połączenia między urządzeniami.
  • Użyj funkcji resetu sieci w aplikacji Sonos.

Problem z dźwiękiem?

  • Sprawdź poziom głośności i ustawienia dźwięku.
  • Upewnij się, że wszystkie urządzenia są poprawnie podłączone.
  • Spróbuj zmienić lokalizację źródła dźwięku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry