Usługa "Spotify" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.
Dostawcy (ogółem)
Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.
Spotify to słynna usługa streamingowa, która udostępnia muzykę, podkastów i inny audioprzegląd. Ogólne przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.
Problem z logowaniem do konta Spotify?
Upewnij się, że masz poprawny adres e-mail lub numer telefonu.
Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w przeglądarce.
Zresetuj hasło.
Muzyka się nie odtwarza?
Sprawdź, czy masz stabilny internetowy połączenie.
Przeładowaj stronę lub aplikację.
Sprawdź, czy nie jest wyłączona treść, którą chcesz odtworzyć (np. w przypadku subskrypcji Premium).
Nagrania nie są dostępne?
Upewnij się, że masz odpowiednią subskrypcję.
Sprawdź, czy nie wystąpił błąd podczas synchronizacji z dystrybutorem.
Spróbuj odtworzyć inne nagranie.
Zdjęcia w Spotify się nie ładują?
Sprawdź, czy masz dostęp do internetu.
Przeładowaj aplikację lub stronę.
Sprawdź, czy nie wystąpił problem z dystrybutorem zawartości.
Spotify nie odpowiada?
Sprawdź, czy nie wystąpił problem z serwerami Spotify.
Spróbuj odtworzyć Spotify na innej przeglądarce lub urządzeniu.
Sprawdź, czy nie wystąpił problem z przeglądarką lub systemem.