Czy Starlink nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo Starlink

Starlink

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: starlink.com

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Starlink" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Zgłoś problem

Dlaczego Starlink nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Starlink?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Starlink?

  • Formularz kontaktowy na stronie: https://www.starlink.com/support
  • Media społecznościowe: @StarlinkSupport

Co się stało z Starlink?

Starlink to usługa zapewniająca połączenia internetowe za pomocą satelitów. Ogólne przyczyny awarii mogą być: prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.

Problem z logowaniem do konta Starlink?

  • Upewnij się, że wprowadzono poprawne dane użytkownika.
  • Przetestuj połączenie z inną siecią Wi-Fi lub urządzeniem.
  • Spróbuj odświeżyć stronę lub użyć innego przeglądarki.

Zdjęcia w Starlink się nie ładują?

  • Sprawdź połączenie internetowe.
  • Przetestuj inne zasoby w aplikacji, aby wykluczyć ogólny problem z serwerami.
  • Spróbuj ponownie załadować stronę lub aplikację.

Ładunki nie są odbijane przez Starlink?

  • Upewnij się, że masz odpowiednie połączenie internetowe.
  • Sprawdź, czy nie ma problemów z siecią Wi-Fi.
  • Spróbuj odświeżyć stronę lub aplikację.

Problem z synchronizacją danych w Starlink?

  • Sprawdź, czy urządzenie jest podłączone do internetu.
  • Przetestuj synchronizację na innym urządzeniu.
  • Sprawdź, czy nie występują problemy z serwerami Starlink.

Starlink nie odpowiada na polecenia?

  • Sprawdź połączenie internetowe.
  • Przetestuj inną sieć lub urządzenie.
  • Odśwież stronę lub aplikację.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry