Czy Stripe nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo Stripe

Stripe

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: stripe.com

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Stripe" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego Stripe nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Stripe?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Stripe?

  • Formularz kontaktowy: https://support.stripe.com/contact
  • Media społecznościowe: @StripeSupport

Co się stało z Stripe?

Stripe to usługa przetwarzania płatności, która zapewnia integrację z systemami e-commerce i innymi platformami. W przypadku problemów może się stać, że usługa jest niedostępna ze względu na prace techniczne, ataki DDoS lub problemy u dostawcy internetu.

Problem z logowaniem do konta Stripe?

  • Upewnij się, że wprowadzasz poprawne dane użytkownika.
  • Spróbuj wyczyszczenia pamięci podręcznej w przeglądarce.
  • Użyj innej przeglądarki lub sprawdź, czy poprawnie działa Twoje połączenie internetowe.

Problemy z przetwarzaniem płatności?

  • Sprawdź, czy masz wystarczające środki na koncie Stripe.
  • Upewnij się, że wprowadzono poprawną informację kartową.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną Stripe.

Błędy w aplikacji Stripe?

  • Sprawdź, czy używasz najnowszej wersji aplikacji lub interfejsu.
  • Przywróć domyślne ustawienia aplikacji.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną Stripe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry