Czy TeamViewer nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 04.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo TeamViewer

TeamViewer

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: teamviewer.com

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "TeamViewer" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Zgłoś problem

Dlaczego TeamViewer nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z TeamViewer?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną TeamViewer?

  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.teamviewer.com/support
  • Media społecznościowe: https://www.teamviewer.com/contact

Co się stało z TeamViewer?

TeamViewer to usługa pozwalająca na kontakt i współpracę w sieci. Możliwe przyczyny awarii to prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu lub inne problemy infrastrukturalne.

Problem z logowaniem do konta TeamViewer?

  • Upewnij się, że wprowadzono poprawne dane użytkownika.
  • Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
  • Sprawdź, czy serwer TeamViewer działa prawidłowo.

Problem ze łącznością TeamViewer?

  • Sprawdź swoje połączenie internetowe.
  • Przekonaj się, czy serwery TeamViewer nie są obecnie pracujące.
  • Spróbuj odświeżyć stronę lub ponownie uruchomić aplikację.

Zdjęcia w TeamViewer się nie ładują?

  • Upewnij się, że Twoje połączenie internetowe jest stabilne.
  • Sprawdź, czy serwery TeamViewer nie doświadczają awarii.
  • Spróbuj odświeżyć stronę lub ponownie uruchomić aplikację.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry