Usługa "The Sims 4" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Zgłoś problem
Jak skontaktować się z pomocą techniczną The Sims 4?
Oficjalna strona wsparcia: https://help.ea.com
Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://help.ea.com/contact
Media społecznościowe: @EAHelp
Co się stało z The Sims 4?
The Sims 4 to popularny gry na komputer, w którym użytkownicy mogą tworzyć i kontrolować życiorysy swoich postaci. Możliwe przyczyny awarii mogą być różne, w tym prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu i inne.
Problem z logowaniem do konta The Sims 4?
Upewnij się, że używasz poprawnych danych logowania.
Sprawdź połączenie z internetem.
Przeprobuj się zalogować na innym urządzeniu.
Zdjęcia w The Sims 4 się nie ładują?
Sprawdź połączenie z internetem.
Zresetuj połączenie z internetem lub urządzenie.
Sprawdź, czy nie są blokowane pliki obrazów przez przeglądarkę.
Przeładowaj stronę.
Błędy podczas gry?
Sprawdź, czy nie masz aktualizacji gry.
Wyłącz i ponownie włącz grę.
Sprawdź, czy nie są zablokowane lub usunięte pliki konfiguracyjne gry.
Problemy z synchronizacją danych?
Upewnij się, że masz stablilne połączenie z internetem.
Sprawdź, czy nie są blokowane lub usunięte pliki konfiguracyjne gry.
Wyłącz i ponownie włącz urządzenie.
Brak reakcji na działania w grze?
Sprawdź, czy nie masz aktualizacji gry.
Przeprobuj się połączyć na innym serwerze.
Sprawdź, czy nie są zablokowane lub usunięte pliki konfiguracyjne gry.