Usługa "TikTok" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
TikTok jest popularną platformą do udostępniania wideo. Ogólnie rzecz biorąc, awarie mogą być spowodowane pracami technicznymi, atakami DDoS, problemami u dostawcy internetu lub innymi technicznymi problemami.
Problem z logowaniem do konta TikTok?
Upewnij się, że masz aktywną wi-fi połączenie lub stabilne połączenie danych.
Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
Sprawdź swoje hasło i upewnij się, że nie wygasło.
Zdjęcia w TikTok się nie ładują?
Przeładowaj stronę lub aplikację.
Sprawdź swoje połączenie internetowe.
Odwiedź inną stronę i spróbuj ponownie załadować zdjęcie.
Dodawanie treści nie działa?
Upewnij się, że masz wystarczającą ilość miejsca na urządzeniu.
Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
Sprawdź, czy masz odpowiednie uprawnienia do dodawania treści.
Problem z synchronizacją danych?
Sprawdź swoje połączenie internetowe.
Wyłącz i włącz ponownie aplikację.
Sprawdź, czy masz odpowiednie uprawnienia do zarządzania danymi.
Musisz resetować hasło?
Użyj funkcji 'Zapomniałeś hasła?’ na stronie TikTok.
Podaj adres e-mail lub numer telefonu związany z twoim kontem.