Czy Valorant nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Strona główna»Gry»Valorant

Valorant

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: riotgames.com

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Valorant" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Zgłoś problem

Dlaczego Valorant nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Valorant?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Valorant?

  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://support.riotgames.com
  • Media społecznościowe: https://twitter.com/riotgames

Co się stało z Valorant?

Valorant jest popularną grą wieloosobową strzelanką. Możliwe przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu i inne.

Problem z logowaniem do konta Valorant?

  • Sprawdź poprawność danych logowania.
  • Spróbuj odnowić hasło.
  • Sprawdź połączenie z internetem.

Błąd podczas łączenia do serwera Valorant?

  • Sprawdź swoje połączenie z internetem.
  • Spróbuj ponownie uruchomić klienta.
  • Sprawdź, czy serwery Valorant są aktywne (np. na stronie oficjalnej).

Zdjęcia w Valorant się nie ładują?

  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Sprawdź ustawienia połączenia z serwerem w grze.
  • Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.

Problem z synchronizacją danych między urządzeniami?

  • Upewnij się, że wszystkie urządzenia są zalogowane pod tym samym kontem.
  • Sprawdź połączenie z internetem na wszystkich urządzeniach.
  • Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie na wszystkich urządzeniach.

Błąd podczas wyszukiwania graczy lub zespołów?

  • Sprawdź poprawność danych użytkownika.
  • Sprawdź, czy gracze lub zespoły są aktywni.
  • Spróbuj ponownie uruchomić klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry