Usługa "Viber" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Zgłoś problem
Jak skontaktować się z pomocą techniczną Viber?
Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.viber.com/support
Media społecznościowe: @ViberSupport
Co się stało z Viber?
Viber jest popularną aplikacją wiadomościową, która może czasami występować problemy. Możliwe przyczyny mogą być: prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.
Problem z logowaniem do konta Viber?
Upewnij się, że masz poprawny numer telefonu.
Sprawdź połączenie z internetem.
Przebierz dane logowania i spróbuj ponownie.
Zdjęcia w Viber się nie ładują?
Sprawdź połączenie z internetem.
Zrestartuj aplikację Viber.
Sprawdź, czy nie są blokowane pliki obrazów przez przeglądarkę.
Wiadomości nie są odbijane?
Sprawdź, czy nie są włączone blokady wiadomości na urządzeniu.
Sprawdź, czy nie masz ograniczeń sieciowych.
Spróbuj wyłączyć i ponownie włączyć aplikację.
Błąd połączenia z serwerami Viber?
Sprawdź połączenie z internetem.
Przekrzyżuj się do innej sieci lub użyj innego dostawcy internetu.