Usługa "Xbox Live" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Zgłoś problem
Jak skontaktować się z pomocą techniczną Xbox Live?
Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej Xbox Live
Co się stało z Xbox Live?
Xbox Live to serwis online zapewniający komunikację i współpracę między graczami w systemie Xbox. Usługa może być niedostępna ze względu na prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu lub inne techniczne problemy.
Problem z logowaniem do konta Xbox Live?
Upewnij się, że twoje poświadczenia (login i hasło) są poprawne.
Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
Sprawdź, czy nie masz aktywnych blokad konta.
Błędy połączenia z serwerami Xbox Live?
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Przełącz na inną sieć lub sprawdź, czy nie ma problemów z siecią w twojej lokalizacji.
Spróbuj odświeżyć stronę lub ponownie uruchomić aplikację.
Zdjęcia w Xbox Live się nie ładują?
Sprawdź, czy Twoje połączenie z internetem jest stabilne.
Oczysć dane aplikacji lub uruchomienie Xbox Live ponownie.
Sprawdź, czy serwery Xbox Live nie mają problemów.