Usługa "XTB" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Zgłoś problem
Jak skontaktować się z pomocą techniczną XTB?
Formularz kontaktowy na stronie: https://www.xtb.com/contact
Media społecznościowe: @xtb_support
Co się stało z XTB?
Usługa XTB zapewnia dostęp do wielu funkcji. Ogólne przyczyny awarii mogą być następujące: prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu.
Problem z logowaniem do konta XTB?
Sprawdź poprawność danych użytkownika.
Przetestuj połączenie z internetem.
Przyczyną problemów może być również przeglądarka — spróbuj korzystać z innej.
Zdjęcia w XTB się nie ładują?
Sprawdź połączenie z internetem.
Oczysć pamięć podręczną przeglądarki.
Przeładuj stronę.
Co robić, jeśli nie można skontaktować się z serwerem XTB?
Sprawdź, czy nie są przeprowadzane prace techniczne.
Przetestuj połączenie za pomocą innego urządzenia.
Skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie.
Problemy z wyświetlaniem treści w XTB?
Sprawdź, czy nie występują bloki adblockera.
Przeładuj stronę.
Spróbuj odblokować stronę w przeglądarce.
Co robić, jeśli nie można wykonać żadnych działań w aplikacji XTB?
Sprawdź połączenie z internetem.
Oczysć pamięć podręczną przeglądarki.
Przyczyną problemów może być również przeglądarka — spróbuj korzystać z innej.