Usługa "Zalando" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.
Dostawcy (ogółem)
Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.
Dlaczego Zalando nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Zalando?
Jak skontaktować się z pomocą techniczną Zalando?
Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://help.zalando.com/contact
Media społecznościowe: @ZalandoSupport
Co się stało z Zalando?
Zalando to duży portal handlowy, który może być czasami niedostępny ze względów technicznych lub ze względu na problemy w sieci. Możliwe przyczyny awarii to prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.
Problem z logowaniem do konta Zalando?
Upewnij się, że wprowadzasz poprawną nazwę użytkownika i hasło.
Spróbuj wyczyścić pliki cookies w twojej przeglądarce.
Spróbuj się zalogować za pomocą innego urządzenia.
Zdjęcia w Zalando się nie ładują?
Przeglądaj stronę w innym przeglądarce.
Sprawdź połączenie z Internetem.
Spróbuj odświeżyć stronę.
Brak możliwości dodawania elementów do koszyka?
Sprawdź, czy nie przekroczyłeś limitu ilościowych produktów do dodania do koszyka.
Spróbuj odświeżyć stronę.
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Problemy z przeglądaniem strony mobilnej?
Spróbuj odświeżyć stronę.
Sprawdź, czy nie używasz starszej wersji przeglądarki.
Spróbuj przełączyć się na inny profil użytkownika (np. testowy).
Strona się nie ładuje?
Sprawdź swoje połączenie z internetem.
Przeglądaj stronę w innym przeglądarce.
Sprawdź, czy nie blokuje Cię przeglądarka lub system operacyjny.