Strona lub aplikacja Zoho nie działa dzisiaj, 28 września 2025

Zgłoś awarię, niedostępność i błędy w działaniu Zoho!

Zoho

Status działania, problemy i opinie

Adres do monitorowania: http://zoho.com

Aktualny status: Działa stabilnie

0Zgłoszeń w ciągu 24h
0Potwierdzeń działania w 24h

Mapa awarii (24h)

Zgłoszenia z dnia

Rodzaje problemów (24h)

Czas odpowiedzi z dnia

Historia dostępności z dnia

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne użytkowników (24h)

Udostępnij status

Subskrybuj nasz kanał na Telegramie!

Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia o awariach i przywróceniu działania.

Przejdź do Telegramu

Usługa "Zoho" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.

Zgłoś problem

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Zoho?

  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej https://support.zoho.com
  • Media społecznościowe: Zoho ma obecność na platformach takich jak Twitter i Facebook.

Co się stało z Zoho?

Zoho to rozwiązanie integracyjne oferujące wielokanałowe narzędzia do zarządzania biznesem. Ogólne przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.

Problem z logowaniem do konta Zoho?

  • Upewnij się, że wprowadzasz poprawne dane logowania.
  • Spróbuj wyczyszczenia pamięci podręcznej w twojej przeglądarce.
  • Sprawdź, czy serwer Zoho nie jest w stanie oczekiwania awarii.

Zdjęcia w Zoho się nie ładują?

  • Uaktualnij przeglądarkę do najnowszej wersji.
  • Sprawdź połączenie z Internetem.
  • Przetestuj inną sieć lub lokalizację, aby wyeliminować problemy ze stroną sieciową.

Błędne dane w Zoho?

  • Sprawdź swoje dane wprowadzone w aplikacji.
  • Spróbuj wyczyszczenia pamięci podręcznej w przeglądarce.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną Zoho przez formularz kontaktowy.

Zoho jest zbyt wolne?

  • Sprawdź swoje połączenie z Internetem.
  • Przeanalizuj załadowanie innych stron, aby wyeliminować ogólne problemy z połączeniem.
  • Sprawdź, czy serwer Zoho nie jest pod wpływem awarii.

Błędy serwera w Zoho?

  • Spróbuj odświeżyć stronę lub ponownie włączyć aplikację.
  • Sprawdź, czy serwer Zoho nie jest w stanie oczekiwania awarii.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną Zoho.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry