Czy Zoom nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo Zoom

Zoom

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: zoom.us

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Zoom" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Zgłoś problem

Dlaczego Zoom nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Zoom?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Zoom?

  • Formularz kontaktowy: https://support.zoom.us/hc/requests/new
  • Media społecznościowe: @ZoomSupport na Twitterze

Co się stało z Zoom?

Zoom to popularna platforma do konferencji wideo. Może się zdarzyć, że usługa stanie się niedostępna ze względu na prace techniczne, ataki DDoS lub problemy u dostawcy internetu.

Problem z logowaniem do konta Zoom?

  • Upewdź się, że wprowadzono poprawny adres e-mail i hasło.
  • Spróbuj wyczyszczenia cookies i cache w przeglądarce.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną.

Zdjęcia w Zoom się nie ładują?

  • Upewdź się, że Twoja przeglądarka aktualnie zainstalowana i współpracuje z Zoom.
  • Spróbuj odświeżyć stronę lub ponownie uruchomić aplikację.
  • Sprawdź połączenie z Internetem.

Głos nie jest słyszalny w konferencji Zoom?

  • Upewdź się, że mikrofon jest włączony i działa.
  • Sprawdź ustawienia głośności w aplikacji.
  • Przetestuj połączenie z innymi uczestnikami konferencji.

Połączenie z Zoom jest niedostępne?

  • Sprawdź swoje połączenie z Internetem.
  • Wypróbuj inne sieci lub lokalizacje.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną.

Obraz ekranu nie jest widoczny w konferencji Zoom?

  • Upewdź się, że ustawienia ekranu w aplikacji są poprawne.
  • Spróbuj odświeżyć stronę lub ponownie uruchomić aplikację.
  • Sprawdź połączenie z innymi uczestnikami konferencji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry