Strona lub aplikacja Wolt nie działa dzisiaj, 28 września 2025

Zgłoś awarię, niedostępność i błędy w działaniu Wolt!

Wolt

Status działania, problemy i opinie

Adres do monitorowania: http://wolt.com

Aktualny status: Działa stabilnie

0Zgłoszeń w ciągu 24h
0Potwierdzeń działania w 24h

Mapa awarii (24h)

Zgłoszenia z dnia

Rodzaje problemów (24h)

Czas odpowiedzi z dnia

Historia dostępności z dnia

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne użytkowników (24h)

Sprawdź status Wolt w innych krajach

Udostępnij status

Subskrybuj nasz kanał na Telegramie!

Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia o awariach i przywróceniu działania.

Przejdź do Telegramu

Usługa "Wolt" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.

Zgłoś problem

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Wolt?

  • Formularz kontaktowy na stronie www.wolt.com
  • Media społecznościowe: @WoltHelp

Co się stało z Wolt?

Wolt to usługa dostarczająca produkty za pośrednictwem witryny internetowej i aplikacji mobilnej. Może się zdarzyć, że usługa nie działa z różnych powodów, takich jak prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.

Problem z logowaniem do konta Wolt?

  • Upewnij się, że wprowadzono poprawne dane logowania.
  • Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w przeglądarce.
  • Prześlij ponownie formularz logowania.

Zdjęcia w Wolt się nie ładują?

  • Przeglądnąć połączenie z internetem.
  • Przeładować stronę.
  • Sprawdzić, czy problem nie występuje na innych urządzeniach.

Dostawa w Wolt nie przychodzi?

  • Upewnij się, że adres wystawiony w zamówieniu jest poprawny.
  • Sprawdź, czy w wybranym odcinku dostępna jest dostawa.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną.

Błędy w aplikacji Wolt?

  • Przeładować aplikację.
  • Zaktualizować aplikację do najnowszej wersji.
  • Sprawdzić, czy problem nie występuje na innych urządzeniach.

Co robić, gdy zamówienie w Wolt nie zostało odebrane przez kierowcę?

  • Sprawdzić status zamówienia w aplikacji.
  • Skontaktować się z pomocą techniczną.
  • Przejrzeć informacje wysłane do kierowcy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry