Usługa "Wolt" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Zgłoś problem
Jak skontaktować się z pomocą techniczną Wolt?
Formularz kontaktowy na stronie www.wolt.com
Media społecznościowe: @WoltHelp
Co się stało z Wolt?
Wolt to usługa dostarczająca produkty za pośrednictwem witryny internetowej i aplikacji mobilnej. Może się zdarzyć, że usługa nie działa z różnych powodów, takich jak prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.
Problem z logowaniem do konta Wolt?
Upewnij się, że wprowadzono poprawne dane logowania.
Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w przeglądarce.
Prześlij ponownie formularz logowania.
Zdjęcia w Wolt się nie ładują?
Przeglądnąć połączenie z internetem.
Przeładować stronę.
Sprawdzić, czy problem nie występuje na innych urządzeniach.
Dostawa w Wolt nie przychodzi?
Upewnij się, że adres wystawiony w zamówieniu jest poprawny.
Sprawdź, czy w wybranym odcinku dostępna jest dostawa.
Skontaktuj się z pomocą techniczną.
Błędy w aplikacji Wolt?
Przeładować aplikację.
Zaktualizować aplikację do najnowszej wersji.
Sprawdzić, czy problem nie występuje na innych urządzeniach.
Co robić, gdy zamówienie w Wolt nie zostało odebrane przez kierowcę?