Strona lub aplikacja O2 nie działa dzisiaj, 28 września 2025

Zgłoś awarię, niedostępność i błędy w działaniu O2!

O2

Status działania, problemy i opinie

Adres do monitorowania: http://o2.pl

Aktualny status: Działa stabilnie

0Zgłoszeń w ciągu 24h
0Potwierdzeń działania w 24h

Mapa awarii (24h)

Zgłoszenia z dnia

Rodzaje problemów (24h)

Czas odpowiedzi z dnia

Historia dostępności z dnia

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne użytkowników (24h)

Udostępnij status

Subskrybuj nasz kanał na Telegramie!

Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia o awariach i przywróceniu działania.

Przejdź do Telegramu

Usługa "O2" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.

Zgłoś problem

Jak skontaktować się z pomocą techniczną O2?

  • Telefon: +48 123456789 (bezpośredni telefon do wsparcia nie jest udostępniany, głównym kanałem kontaktu jest formularz na stronie)
  • E-mail: support@o2.pl
  • Formularz kontaktowy: https://www.o2.pl/support
  • Media społecznościowe: @O2_help

Co się stało z O2?

O2 to operater telefonii i internetu. Możliwe przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.

Problem z logowaniem do konta O2?

  • Krok 1: Upewnij się, że wprowadzono prawidłowe dane logowania.
  • Krok 2: Spróbuj wyczyścić dane w cookie w przeglądarce.
  • Krok 3: Zresetuj hasło, jeśli zapomniałeś je.
  • Strona O2 się nie ładuje?

    • Krok 1: Sprawdź, czy masz stabilne połączenie z internetem.
    • Krok 2: Opróżnij pamięć przeglądarki.
    • Krok 3: Spróbuj odwiedzić inną stronę internetową, aby wykluczyć problemy z połączeniem.
    • Nie działa aplikacja O2?

      • Krok 1: Upewnij się, że masz najnowszą wersję aplikacji.
      • Krok 2: Odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację.
      • Krok 3: Spróbuj się połączyć przy użyciu innej sieci lub urządzenia.
      • Dodatkowe opłaty pojawiają się bez wyjaśnień?

        • Krok 1: Sprawdź swoje opcje pakietu i usługi.
        • Krok 2: Skontaktuj się z pomocą techniczną.
        • Krok 3: Sprawdź, czy nie masz aktywnych dodatkowych usług.
        • Problem ze zmianą hasła w aplikacji O2?

          • Krok 1: Upewnij się, że wprowadzono nowe hasło, które nie jest krótsze niż 6 znaków.
          • Krok 2: Upewnij się, że nowe hasło nie zawiera spacji.
          • Krok 3: Spróbuj zmienić hasło na innym urządzeniu lub w innej sesji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry