Czy Domino’s Pizza nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Strona główna»Żywność»Domino's Pizza
Logo Domino's Pizza

Domino's Pizza

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: dominospizza.pl

Aktualny status: Działa

Ostatnie zgłoszenie: 11.11.2025 15:35

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Domino’s Pizza" działa ze stabilnością 99.65%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 29 dni, 21 godz., 26 min, czyli 99.65% czasu. Jeśli występują awarie, najczęściej zgłaszane są z miast: Wroclaw, Warsaw, Krakow. Główne problemy to: Strona internetowa się nie otwiera i Aplikacja nie działa.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Historia awarii

Awaria07.11.2025 14:33 - 07.11.2025 15:39
Czas trwania: 1 godzinę
Awaria19.10.2025 18:16 - 19.10.2025 19:44
Czas trwania: 1 godzinę

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Strona internetowa się nie otwiera20
  • Aplikacja nie działa10
  • Nie działa ani to ani to1
  • W aplikacji 'nieoczekiwany błąd'1
  • Wyskakuje błąd globalny1

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Zgłoś problem

Dlaczego Domino’s Pizza nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Domino’s Pizza?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Domino’s Pizza?

  • Numer telefonu: 800-123-4567
  • E-mail: support@dominos.com
  • Formularz kontaktowy: https://www.dominos.com/contact
  • Media społecznościowe: @dominos_support

Co się stało z Domino’s Pizza?

Domino’s Pizza to szybka usługa pizzery, która oferuje dostawę na dom. Usługa może być niedostępna z różnych powodów, w tym prac przenoszonych, awarii serwera lub problemów z siecią.

Problem z zamówieniem?

  • Zaloguj się na swoje konto w serwisie.
  • Sprawdź stan zamówienia w sekcji moje zamówienia.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną za pomocą numeru telefonu lub formularza kontaktowego.

Zdjęcia w aplikacji się nie ładują?

  • Sprawdź swoje połączenie internetowe.
  • Przeprowadź reset aplikacji.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną za pomocą numeru telefonu lub formularza kontaktowego.

Problem z logowaniem do konta?

  • Upewnij się, że wprowadzasz poprawne dane logowania.
  • Resetuj hasło, jeśli je zapomniałeś.
  • Skontaktuj się z pomocą techniczną za pomocą numeru telefonu lub formularza kontaktowego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry