Usługa "Telepizza" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.
Dostawcy (ogółem)
Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.
Dlaczego Telepizza nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Telepizza?
Jak skontaktować się z pomocą techniczną Telepizza?
Formularz kontaktowy na stronie www.telepizza.com
Media społecznościowe: @telepizza_support
Co się stało z Telepizza?
Telepizza to usługa dostarczająca produktów żywnościowych za pośrednictwem telefonu. Możliwe przyczyny awarii mogą być: prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu.
Problem z logowaniem do konta Telepizza?
Upewnij się, że wprowadzono poprawne dane logowania.
Spróbuj wyczyszczenia danych w cookie i ponownego logowania.
Skontaktuj się z wsparciem technicznym.
Zdjęcia w Telepizza się nie ładują?
Sprawdź swoje połączenie internetowe.
Odwiedź stronę w trybie prywatnym/inkognito.
Przeładowaj stronę.
Telepizza nie odpowiada na moje zamówienie?
Upewnij się, że zamówienie zostało prawidłowo złożone i zapisane.
Skontaktuj się z wsparciem klienta.
Sprawdź status zamówienia w twoim konto.
Problem z płatnością w Telepizza?
Upewnij się, że masz wystarczającą saldo na koncie lub kartę włączoną do płatności online.
Spróbuj wykonania innej płatności, aby wyeliminować problem.
Skontaktuj się z bankiem lub usługą płatniczą.
Nie mogę zmienić lub sprawdzić informacji w moim profilu?