Czy Polityka nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo Polityka

Polityka

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: polityka.pl

Aktualny status: Działa

Ostatnie zgłoszenie: 12.11.2025 17:01

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Polityka" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu. Jeśli występują awarie, najczęściej zgłaszane są z miast: Paphos. Główne problemy to: Aplikacja nie działa i Nie moza załadować treści.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Aplikacja nie działa1
  • Nie moza załadować treści1

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Zgłoś problem

Dlaczego Polityka nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Polityka?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Polityka?

  • Formularz kontaktowy: https://www.polityka.pl/kontakt
  • Media społecznościowe: @polityka_help

Co się stało z Polityka?

Usługa Polityka może nie działać z różnych powodów, takich jak prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.

Problem z logowaniem do konta Polityka?

  • Sprawdź poprawność danych użytkownika.
  • Wyczysć pliki cookie.
  • Spróbuj się zalogować za pomocą innego przeglądarki.

Zdjęcia w Polityka się nie ładują?

  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Przekazać zdjęcia ponownie.
  • Sprawdź, czy serwer dostarczający zdjęcia jest działający.

Co robic, gdy strona Polityka nie się ładuje?

  • Przeladuj stronę.
  • Sprawdź, czy serwer nie jest wyłączony.
  • Sprawdź, czy Twoje połączenie z internetem jest działające.

Dodatek nie odpowiada?

  • Sprawdź, czy dodatek jest zaktualizowany.
  • Spróbuj wyłączyć/włączyć dodatek.
  • Sprawdź, czy serwer, na którym działa dodatek, jest działający.

Problemy z synchronizacją danych?

  • Sprawdź, czy Twoje urządzenie jest podłączone do internetu.
  • Wyloguj się i zaloguj się ponownie.
  • Sprawdź, czy serwer, na którym działają Twoje dane, jest działający.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry