Czy Apple Pay nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Apple Pay

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: apple.com

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Apple Pay" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Zgłoś problem

Dlaczego Apple Pay nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Apple Pay?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Apple Pay?

  • Formularz kontaktowy: https://support.apple.com
  • Media społecznościowe: @AppleSupport

Co się stało z Apple Pay?

Apple Pay jest usługą zapłat bezpinowych na urządzeniach Apple. Może się zdarzyć, że usługa nie działa z różnych powodów, takich jak prace techniczne, ataki DDoS lub problemy u dostawcy internetu.

Problem z logowaniem do konta Apple Pay?

  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Wyloguj się i zaloguj się ponownie.
  • Spróbuj użyć innego urządzenia.

Zdjęcia w Apple Pay się nie ładują?

  • Zresetuj aplikację.
  • Sprawdź, czy masz wystarczająco duży przestrzeń na dysku.
  • Sprawdź, czy włączona jest obsługa danych w sieci.

Transakcje nie są przeprowadzane?

  • Sprawdź, czy masz odpowiednie pieniądze na koncie.
  • Sprawdź, czy włączona jest obsługa NFC.
  • Sprawdź, czy masz włączoną wi-fi lub połączenie danych.

Blokada przez bank?

  • Skontaktuj się z bankiem, aby sprawdzić, czy nie jest twoje konto zablokowane.
  • Sprawdź, czy masz wystarczające środki na koncie.
  • Sprawdź, czy nie masz żadnych ograniczeń w przeglądarce.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry