Strona lub aplikacja AWS nie działa dzisiaj, 28 września 2025

Zgłoś awarię, niedostępność i błędy w działaniu AWS!

AWS

Status działania, problemy i opinie

Adres do monitorowania: http://aws.amazon.com

Aktualny status: Działa stabilnie

0Zgłoszeń w ciągu 24h
0Potwierdzeń działania w 24h

Mapa awarii (24h)

Zgłoszenia z dnia

Rodzaje problemów (24h)

Czas odpowiedzi z dnia

Historia dostępności z dnia

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne użytkowników (24h)

Udostępnij status

Subskrybuj nasz kanał na Telegramie!

Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia o awariach i przywróceniu działania.

Przejdź do Telegramu

Usługa "AWS" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.

Zgłoś problem

Jak skontaktować się z pomocą techniczną AWS?

  • Formularz kontaktowy: https://aws.amazon.com/contact
  • Centrum pomocy: https://aws.amazon.com/support
  • Media społecznościowe: @AmazonAWS

Co się stało z AWS?

Amazon Web Services (AWS) to platforma udostępniająca wielokrotne usługi w chmurze. Ogólne przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu i inne.

Problem z logowaniem do konta AWS?

  • Upewnij się, że wprowadzasz poprawną nazwę użytkownika i hasło.
  • Przetestuj połączenie z inną siecią lub za pomocą innego urządzenia.
  • Sprawdź, czy serwer DNS jest poprawnie skonfigurowany.

Serwis AWS jest niedostępny?

  • Sprawdź swoje połączenie z Internetem.
  • Przetestuj inne usługi internetowe, aby wykluczyć ogólne problemy z dostawcą.
  • Sprawdź status usługi na stronie AWS Status: https://status.aws.amazon.com/

Dostęp do plików w AWS nie jest możliwy?

  • Upewnij się, że masz odpowiednie uprawnienia do dostępu do folderu.
  • Sprawdź, czy plik nie jest usunięty lub zablokowany.
  • Przetestuj inną ścieżkę dostępu do pliku.

Problemy z konfiguracją AWS?

  • Sprawdź konfiguracje sieci i portów.
  • Upewnij się, że wszystkie wymagane dodatki są zainstalowane.
  • Przetestuj ponowne uruchomienie usługi.

Błędy podczas łączenia się z serwerami AWS?

  • Sprawdź, czy serwery AWS są dostępne.
  • Upewnij się, że porty są otwarte i nie są blokowane przez sieć firmy.
  • Sprawdź, czy nie występują problemy z połączeniem sieciowym.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry