Usługa "Badoo" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu. Jeśli występują awarie, najczęściej zgłaszane są z miast: Wroclaw, Warsaw, Poznan. Główne problemy to: Aplikacja nie działa i Strona internetowa się nie otwiera.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Historia awarii
Awaria30.09.2025 06:56 - 30.09.2025 07:52
Czas trwania: 56 minut
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Aplikacja nie działa3
Strona internetowa się nie otwiera2
Nie wyświetla mi nowych wiadomości1
A przyszło mi powiadomienie że mam nowe. Nie mogę też przeglądać profili1
Strona nie ładuje się. Jeśli już się otworzy to nie widać zdjęć i nie da się zmieniać opcji.1
Dlaczego Badoo nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Badoo?
Jak skontaktować się z pomocą techniczną Badoo?
Formularz kontaktowy na stronie: https://www.badoo.com/contact/
Media społecznościowe: @BadooHelp
Co się stało z Badoo?
Badoo to popularna platforma randkową, która może doświadczać problemów technicznych. Przyczyny mogą być różne, takie jak prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.
Problem z logowaniem do konta Badoo?
Sprawdź swoje połączenie internetowe.
Wyczysć pamięć podręczną przeglądarki.
Próbuj się logować z innej przeglądarki.
Zdjęcia w Badoo się nie ładują?
Sprawdź swoje połączenie internetowe.
Przeglądniejsz zasoby internetowe na twojej przeglądarce.
Spróbuj odświeżyć stronę.
Błędy podczas rejestracji?
Upewnij się, że wszystkie pola formularza są wypełnione poprawnie.
Sprawdź, czy nie występują problemy z serwerami Badoo.
Spróbuj rejestrować się za innego urządzenia.
Problemy z synchronizacją danych?
Sprawdź połączenie internetowe.
Wyczysć pamięć podręczną przeglądarki.
Odśwież stronę i spróbuj ponownie.
Strona się nie ładuje?
Sprawdź swoje połączenie internetowe.
Wyczysć pamięć podręczną przeglądarki.
Próbuj się odwiedzać stronę za innego przeglądarki lub urządzenia.