Usługa "British Airways" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.
Dostawcy (ogółem)
Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.
British Airways to duża i popularna firma lotnicza. Możliwe przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu lub inne techniczne problemy.
Problem z logowaniem do konta British Airways?
Upewnij się, że wprowadzono poprawny numer rejestracyjny lub adres e-mail.
Sprawdź, czy nie wystąpił błąd wprowadzenia hasła.
Próbuj ponownie później, jeśli nadal nie można się zalogować.
Strona się nie ładuje?
Sprawdź swoje połączenie internetowe.
Przeładowaj stronę.
Spróbuj uzyskać dostęp do strony za pomocą innego przeglądarki.
Nie można wykonać rezerwacji?
Upewnij się, że wprowadzono poprawne dane rezerwacyjne.
Sprawdź, czy karta płatnicza jest poprawna i aktywna.
Próbuj ponownie później, jeśli nadal nie można wykonać rezerwacji.
Brak informacji o lotach?
Upewnij się, że używana jest aktualna strona British Airways.
Sprawdź, czy nie wystąpił problem ze stroną.
Próbuj ponownie później, jeśli nadal brak informacji.
Długie czasy odpowiedzi serwera?
Spróbuj ponownie później, jeśli nadal występują problemy z odpowiedzią serwera.