Usługa "CapCut" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Zgłoszenia wg daty
Rodzaje problemów (24h)
Brak danych o rodzajach problemów.
Dostawcy (24h)
Systemy operacyjne (24h)
Czas odpowiedzi wg daty
Historia dostępności wg daty
Statystyki ogólne
Rodzaje problemów (ogółem)
Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.
Dostawcy (ogółem)
Systemy operacyjne (ogółem)
Regiony z awariami (ogółem)
Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.
CapCut jest narzędziem do montażu wideo, które umożliwia szybkie i intuicyjne tworzenie filmów. W przypadku problemów z działaniem usługi, należy wziąć pod uwagę kilka przyczyn, takich jak prace techniczne, ataki DDoS lub problemy u dostawcy internetu.
Problem z logowaniem do konta CapCut?
Upewnij się, że wprowadzono poprawną nazwę użytkownika i hasło.
Sprawdź połączenie z internetem.
Opróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
Zdjęcia w CapCut się nie ładują?
Upewnij się, że pliki są w obsługiwanych formatach.
Spróbuj pobrać pliki ponownie.
Sprawdź połączenie z internetem.
Błąd podczas montażu?
Upewnij się, że wszystkie elementy montażu są poprawnie dodane.
Spróbuj wyeksportować i zaimportować projekt.
Zaktualizuj aplikację CapCut.
Problemy z wyświetlaniem interfejsu użytkownika?
Sprawdź, czy przeglądarka jest aktualna.
Wyczyść cache przeglądarki.
Spróbuj uzyskać dostęp do usługi za pomocą innej przeglądarki.