Czy Cisco Webex nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Cisco Webex

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: webex.com

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Cisco Webex" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Zgłoś problem

Dlaczego Cisco Webex nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Cisco Webex?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Cisco Webex?

  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.cisco.com/cisco/webex/support
  • Media społecznościowe: https://www.cisco.com/cisco/webex/community

Co się stało z Cisco Webex?

Cisco Webex to narzędzie do współpracy wirtualnej zapewniające funkcje telekonferencji, współpracy w czasie rzeczywistym i inne narzędzia do współpracy. Przyczyny awarii mogą obejmować prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu lub inne problemy infrastrukturalne.

Problem z logowaniem do konta Cisco Webex?

  • Upewnij się, że wprowadzono poprawny adres e-mail i hasło.
  • Spróbuj wylogować się i zalogować ponownie.
  • Sprawdź, czy serwis nie jest w trakcie prac konserwacyjnych.

Zdjęcia w Cisco Webex się nie ładują?

  • Upewnij się, że witryna internetowa lub aplikacja mają włączony dostęp do sieci.
  • Sprawdź połączenie z Internetem.
  • Spróbuj odświeżyć stronę lub aplikację.
  • Sprawdź, czy serwer nie ma błędów lub nie jest przecięty.

Złączenie się ze spotkaniem jest utrudnione?

  • Upewnij się, że masz odpowiednie uprawnienia do wejścia na spotkanie.
  • Sprawdź, czy sieć nie jest przeszyta przez problem infrastrukturalny.
  • Spróbuj ponownie załączyć się do spotkania.

Wiadomości nie są wysyłane w czasie rzeczywistym?

  • Upewnij się, że masz aktywny kanał wysyłania w czasie rzeczywistym.
  • Sprawdź, czy serwer nie ma błędów lub nie jest przecięty.
  • Spróbuj odświeżyć witrynę internetową lub aplikację.

Zdarzenia w spotkaniach nie są widoczne?

  • Upewnij się, że masz odpowiednie uprawnienia do wyświetlania zdarzeń.
  • Sprawdź, czy witryna internetowa lub aplikacja mają włączony dostęp do sieci.
  • Spróbuj odświeżyć stronę lub aplikację.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry