Czy DPD nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

DPD

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: www.google.com/search?q=dpd.com.pl

Aktualny status: Działa

Ostatnie zgłoszenie: 29.10.2025 16:28

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "DPD" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu. Jeśli występują awarie, najczęściej zgłaszane są z miast: Lodz, Gorlice, Gdansk. Główne problemy to: Aplikacja nie działa i Żabka ma problem z połączeniem z serwerem i nie wydadzą mi przesyłki.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Aplikacja nie działa3
  • Żabka ma problem z połączeniem z serwerem i nie wydadzą mi przesyłki1

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego DPD nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z DPD?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną DPD?

  • Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.dpd.pl/kontakt
  • Media społecznościowe: @DPD_PL

Co się stało z DPD?

DPD to usługa transportu i dystrybucji. Możliwe przyczyny awarii mogą być: prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu itp.

Nie można się zalogować do konta DPD?

  • Sprawdź poprawność loginu i hasła.
  • Spróbuj odnowić sesję (wyloguj się i zaloguj ponownie).
  • Sprawdź, czy serwis nie jest przechodził w prace techniczne.

Strona DPD się nie ładuje?

  • Sprawdź połączenie z internetem.
  • Przeprobuj załadować stronę na innym urządzeniu lub przez innego dostawcę internetu.
  • Sprawdź, czy nie występują problemy na serwerze DPD.

Przesyłka nie została odebrana przez dostawcę?

  • Sprawdź status przesyłki w systemie DPD.
  • Skontaktuj się z dostawcą.
  • Sprawdź, czy adres dostawy jest poprawny.

Nie można skontaktować się z DPD telefonicznie?

  • Użyj formularza kontaktowego na stronie oficjalnej.
  • Skontaktuj się przez media społecznościowe.
  • Sprawdź, czy nie występują problemy z komunikacją.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry