Usługa "eBilet" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu. Jeśli występują awarie, najczęściej zgłaszane są z miast: Poznan. Główne problemy to: Aplikacja nie działa.
Mapa awarii (24h)
Miasta z awariami (24h)
No outage reports with location data in the last 24 hours.
Dlaczego eBilet nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z eBilet?
Jak skontaktować się z pomocą techniczną eBilet?
Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.ebilet.com/support
Media społecznościowe: @ebilet_support
Co się stało z eBilet?
eBilet to system biletów, który umożliwia rezerwację i zakup biletów online. Usługa może mieć problemy ze względu na prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu lub inne technical issues.
Problem z logowaniem do konta eBilet?
Sprawdź poprawność danych logowania.
Opracuj nowe hasło.
Spróbuj się połączyć za pomocą innego przeglądarki.
Bilet nie został prawidłowo wyświetlany?
Zaktualizuj stronę, aby odświeżyć jej zawartość.
Sprawdź połączenie z internetem.
Sprawdź poprawność danych konta.
Brak dostępu do strony eBilet?
Sprawdź połączenie z internetem.
Spróbuj się połączyć za pomocą innego przeglądarki lub urządzenia.
Sprawdź, czy serwis nie jest w pracach konserwacyjnych.
Błąd podczas rezerwacji biletów?
Sprawdź poprawność wprowadzonych danych.
Spróbuj się połączyć za pomocą innego przeglądarki.