Czy Feedly nie działa lub jest niedostępny dzisiaj, 14.11.2025 w Polsce?

Czy strona lub aplikacja nie działa tylko u Ciebie, czy to globalna awaria?

Logo Feedly

Feedly

Status działania, problemy i opinie

Oficjalna strona: feedly.com

Aktualny status: Działa

0Zgłoszenia w 24h
0Potwierdzenia działania w 24h

Usługa "Feedly" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin usługa była dostępna przez 24 godz., 0 min, co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min, czyli 100.00% czasu.

Mapa awarii (24h)

Miasta z awariami (24h)

No outage reports with location data in the last 24 hours.

Zgłoszenia wg daty

Rodzaje problemów (24h)

  • Brak danych o rodzajach problemów.

Dostawcy (24h)

Systemy operacyjne (24h)

Czas odpowiedzi wg daty

Historia dostępności wg daty

Statystyki ogólne

Rodzaje problemów (ogółem)

  • Dla tej usługi nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń.

Dostawcy (ogółem)

Systemy operacyjne (ogółem)

Regiony z awariami (ogółem)

Nie przesłano jeszcze żadnych zgłoszeń z danymi lokalizacyjnymi.

Oceń tę usługę!

Średnia ocena: 0.00 (0 głosów)

Status w innych krajach:

Zgłoś problem

Dlaczego Feedly nie działa? Co jest dzisiaj nie tak z Feedly?

Jak skontaktować się z pomocą techniczną Feedly?

  • Formularz kontaktowy na stronie https://support.feedly.com
  • Media społecznościowe: oficjalne konto w Twitter (@FeedlySupport)

Co się stało z Feedly?

Feedly jest serwisem, który pozwala na agregację i przeglądanie kanałów RSS. W przypadku problemów z dostępem do usługi może się stać, że są one spowodowane pracami technicznymi, atakami DDoS lub problemami u dostawcy internetu.

Problem z logowaniem do konta Feedly?

  • Upewdź się, że wprowadzasz poprawne dane użytkownika.
  • Spróbuj wyczyszczenia cookies i cache w twojej przeglądarce.
  • Zresetuj hasło, jeśli zapomniałeś je lub byłeś zagrożony.

Zdjęcia w Feedly się nie ładują?

  • Sprawdź połączenie internetowe.
  • Przeładowaj stronę.
  • Spróbuj wyczyszczenia cache przeglądarki.

Problem z synchronizacją między urządzeniami?

  • Upewdź się, że wszystkie urządzenia są zalogowane pod tym samym kontem.
  • Sprawdź, czy na wszystkich urządzeniach używasz tej samej wersji aplikacji.
  • Spróbuj wyłączenia i ponownego włączenia synchronizacji w ustawieniach aplikacji.

Strona się nie ładuje?

  • Spróbuj odświeżyć stronę.
  • Sprawdź swoje połączenie internetowe.
  • Spróbuj odwiedzić inną stronę, aby upewnić się, że problem nie jest spowodowany przez połączenie internetowe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry