Usługa "Frisco" działa ze stabilnością 100.00%. W ciągu ostatnich 24 godzin była dostępna przez 24 godz., 0 min., co stanowi 100.00% czasu. W ciągu ostatniego miesiąca usługa była dostępna przez 30 dni, 0 godz., 0 min., czyli 100.00% czasu.
Zgłoś problem
Jak skontaktować się z pomocą techniczną Frisco?
Formularz kontaktowy na stronie oficjalnej: https://www.frisco.com/support
Co się stało z Frisco?
Frisco to usługa internetowa, która może w pewnych sytuacjach mieć problemy. Ogólne przyczyny mogą być: prace techniczne, ataki DDoS, problemy u dostawcy internetu.
Problem z logowaniem do konta Frisco?
Upewnij się, że wprowadzasz poprawny login i hasło.
Spróbuj wyczyścić cookies i dane cache w przeglądarce.
Uzyskaj nowe hasło za pomocą formularza odzyskiwania hasła.
Zdjęcia w Frisco się nie ładują?
Sprawdź połączenie internetowe.
Odwiedź inne strony internetowe, aby upewnić się, że problem nie jest ze strony dostawcy.
Przeglądaj zdjęcia w innym przeglądarce lub na innym urządzeniu.
Strona Frisco nie odpowiada?
Spróbuj odświeżyć stronę.
Sprawdź, czy serwis nie jest wyłączony lub przekierowany.
Przejrzyj status serwisu na oficjalnej stronie wsparcia.
Brak dostępu do aplikacji Frisco?
Upewnij się, że masz odpowiednie połączenie internetowe.
Sprawdź, czy aplikacja nie jest w trybie konserwacji lub nie ma problemów ze strony dostawcy usług.
Odwiedź oficjalną stronę wsparcia dla dodatkowych wskazówek.